Gällivare nästa!

Imorgon flyger jag mot norr! Jag ska vara med på Evitas valpning och det ska bli så spännande!

I måndags hade jag och Toffie avslutning på kursen, spåret gick kanonbra och sen tränade vi budföring, ja att springa till roliga människor går ju bra men måste man tillbaka till matte??? Och farten ska vi inte tala om, det är full sula, verkligen härligt!
I tisdags var vi en kort stund på klubben och firade att en träningskompis klarat appellen, toppenkul,! tårta blev det så klart, väldigt mumsigt!:)
Idag var jag hos frissan på morgonen sen är det dags att planera avfärden imorgon. Från måndag ska hundarna vara på hundpensionat, så de kommer att få semester de också.:) De tycker säkert det blir toppenkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0